Ms. Music.

Friday, April 13, 2018

磁铁


济州的冬天,早晨的街道,漫步的淑琳,抬头的天空。
#shusense


2018年4月13日

这些日子的马来西亚
是夏天中的夏天。

2月的最后一个星期
我开始了硕士课程
我以为我会像以前念学士时一样
一样耐
一样能
但是事实似乎并不如此
呼 好吃力啊。

嗯 不过呢 现在已经是四月的第二个星期
“人 是有弹性的”
我永远都记得这句话
带着它去了英国
带着它过完了那里的日子
带着它进入职场
带着它开始2月末端的日子
我想 它是我的小确幸
我想 我是幸福的
因为我和文字 有一场始终不散的善缘
也谢谢 把它带进我的世界的你。

我 对自己要求挺高
尤其是我在意的事情
所以会逼自己
但近年 我好像学会了
在过程里得到过程
从过程中获得结果
似乎比从过程后得到结果
来得重要
嗯 慢慢的 慢慢放心
我在慢慢的 磨合自己
没有什么是不会过去的
过去的才是未来。

你做什么事
你吸引什么人
你待人处事
你吸引什么故事
你 是什么牌子的磁铁呀? 呵。

加油了,我的鬼
累了 木了 就听歌 拍照 写字 旅行
然后 你就会回来了
等着。

1 comment:

  1. There are certainly lots of particulars like that to take into consideration. That may be a nice level to deliver up. I provide the ideas above as general inspiration but clearly there are questions just like the one you deliver up where a very powerful factor will probably be working in trustworthy good faith. I don?t know if greatest practices have emerged around things like that, but I am positive that your job is clearly identified as a good game. Both boys and girls feel the impression of just a moment’s pleasure, for the remainder of their lives. slots for real money

    ReplyDelete