Ms. Music.

Friday, June 12, 2015

致 永远快乐的笑着的 Jaisy

你好,你好,还是你好。

你真的很好,
快乐,欢笑,上扬的嘴角,
每当想起你,我就会想到这些。
在你身上负能量永远不会出现,
正能量永远超标。
在你身边真的很开心,
你是一个可以让人放下所有的所有,
就这样跟着你唱天笑地,
就这样跟着你疯疯狂狂的过日子,
就这样什么都不在乎的大步向前走。

如果说有人问我在英国念书收获是什么?
我不犹豫,
“认识你”一定就在其中。

如果说有人问我对将来有什么期待?
我不犹豫,
“再次与那个常常仰天大笑的Jaisy好好的会一会”
一定是其中。

不过啊
我亲爱的Jaisy,
你就慢慢学着对事情做一些计划,好吗?
呵呵
有时候或许有些事情啊
会真的真的就这么流过你的手掌,
而你也许真的真的就没有第二次。
我相信你有自己完整的生活方式,
所以我从不担心。
(酒少喝呐,要喝也要控制啊)



Love,
爱你的淑琳。

2 comments:

  1. I suddenly miss you so so much, susu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I miss you too, my dear sis. Don't hesitate to arrange for skype if you need a pair of ears. I will always be there for you girls. Also, remember to do some planning, being random is free, easy and enjoyable but yesh, we do need to plan my dear. I believe that you can and will achieve what you want, my dear. Love you lots! Anything just whatsapp me okay? Promised ;)

      Delete